Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

26 September 2009

CeritaHariNi.


korang rasa kenapa eah aku wat post siap ade gambar Isma AF?

haaa...Hari ni aku wat open house,
tengah dok borakBORAK ngan member,
aku dapat 1 panggilan daripada no. yg tak di kenali.

Aku pun jawab dengan selambanye..hehehe..
ni antara kata-kata aku & kata-kata c pemanggil.. xD

"hello,sape ni?"..
"ni kak Azian la..drpd IFC"..

(kak azian ni aku knl drpd isma FC)

Aku : ooo...haa ye2..kenal2..

k. Azian : Nak tanyalah,esok boleh tak kak Isma nak beraya kat rumah?

*fikiran aku melayang~~hahah*

Aku : Kejap eah..tanye mak,takot nak g jenjalan sok!

k. Azian : OK!

(aku dgn pantas pergi ke arah mak aku)

Aku : Mak,esok isma nak datang,boleh ke?

Mak : Isma mane? (sbb ehem2 kakak aku pun name Isma xD)

Aku : Isma AF laa...

Mak : datang laa!! betul ke?

*hahahahah*

AKu : kak azian,boleh2! =)

----------------------------------------------------------

skang ni yg aku ngah fikir..

betul ke tak..betul ke tak..betul ke tak..
ahhahah....tunggu je la..
sbb semalam aku chat kat blog isma,
mmg dia ade bagitau...


tunggu & lihat saje =)

*sape yg bace post ni,nak dtg umah aku,sila la..heheh =p*


No comments:

Post a Comment