Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

4 October 2009

BolehkahAku?


malam ini..
aku masih dalam mood kebosanan..
entah kenapa sejak kebelakangan ni fikiran aku macam tak tenang.

terlalu banyak perkara yang masuk dalam otak aku.
semuanya seperti sudah bercampur-baur.
sukar untuk aku ceritakan dari mulut yang tak bisa berkata-kata.

mungkin aku sedang memikirkan,
detik cemas yang bakal aku hadapi tak lama lagi.
niat hati mahu gembirakan hati orang tua..
tapi,jiwa remaja aku tak terfikir masa hadapan!


aku perlukan sokongan semua orang,
tapi ramai juga yang memperlekehkan kemampuan aku.
seperti aku ni manusia hina di bumi Tuhan yang fana ni.

tetapi aku yakin,pasti segalanya akan berubah.
dengan bantuan & sokongan daripada semua...



No comments:

Post a Comment