Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

10 October 2009

KenanganTerindah!!



Terasa sunyi sangat malam nii...
semua dah tido..mata aku ni je agak kurang &^%$ sebab tak nak lelap...
MMmm..kena paksa jugak..esok pagi2 dah kena bangun,,
ikut mak hantar kuih seperti biasa dan terus ke shah alam hantar ma sis.

Sambil melayan video di youtube (yg okay2 aje =p)..
aku teringat dengan 'video' yang aku edit ala kadar itu..
Dah lama aku tak tengok..rasa rindu semakin dalam ....



aku buka video itu dan fikiran aku kembali melayang memikirkan
saat yang penuh suka duka,gelak tawa,tangisan dan pelbagai
perasaan yang sukar di gambar dengan kata-kata...~
aku sendiri pernah menitiskan air mata bila ingat kenangan tu.. =(
Benar!! kenangan itu begitu payah nak di lupakan..
ianya terlalu indah.....dan kenangan tu tercipta untuk KAMI!!

Tahun 2008 menjadi saksi perhubungan akrab antara kami..

Tagline Ong Arr!! yang di reka oleh
PLATUN TOKYO
mungkin membuatkan kami mendapat gelaran

"Platun paling Semangat"
semasa di Kem Belia ke-31..

di situlah segala Memori Tercipta~~~





*kawan2 Tokyo...jangan lupe kenangan dulu
ia terlalu manis untuk kita~~*





No comments:

Post a Comment