Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

5 October 2009

PMRvsSPM

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgg8VBBjo4UIiag9g8RHy5DuVOINaOeTpfiUqkyZ9mwipEe24cVX24kJfdqBWX4xf6ca1IZWBu_oOfuCg4tSQHzGssTlsvu0QEi4C_4iaD3BuVTwaBeqWWF6G0LxGDpuzo5L0iQQrpujYI/s320/GoodLuck_yourway.jpg

Hari ini kat sekolah ada buat solat sunat tasbih!
biasa la dah nak PMR & SPM..
tapi selalunya cikgu buat solat hajat..tapi kali ni lain..
lebih kurang je pun dengan solat hajat.

Malangnya aku tak dapat turut serta..
sebab ada masalah perempuan..
Tapi aku tetap ikut masuk dlm dewan sebab nak tgk cara
sembahyang tasbih tu macam mana.
Selain tu,boleh jugak la ikut orang aminkan doa.

Lepas selesai sembahyang & doaDoa..
cikgu suruh semua beratur untuk bersalaman dengan
guru-guru mohon restu daripada diorang.......

Terasa macam nak nangis masa tu tapi di tahan.huhu
aku jugak sempat jumpa adik2 aku daripada PBSM!
rindunye dengan diorang..dah lama sangat tak jumpa..
saat jumpa diorang,air mata aku dah mula nak kuar..

Aku akan rindu dengan diorang sebab ni tahun terakhir aku kat sekolah!
lagi2 adik2 aku yang 3 orang tu..adila,hairani & Intan...
dorang ni selalu buli2 aku....happy sangat dpt jumpa diorang tadi..

Diorang ni pun bakal hadapi PMR !
akak harap korang berjaya dalam PMR tu..
& akak yakin yang korang akan berjaya!!

Hairani,Adila,Omas(intan),Mahuddin,
Apek(shafiq),Amalina,Fairuza,Fatin..

GOOD LUCK!!!!
YOU ARE THE BEST!!!!!

*terus berkhidmat dlm BSM kay =)*
*sory kalau ade name2 x sebut xD *
*rinduuu ngan korang!!*




No comments:

Post a Comment