Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

15 December 2009

i'm DONE!!!! BYE2 SMKTG!!!

yezzaa..kamu sudah tahu bukan??hahah..akhirnya aku berasa sedikit lega dengan tamatnya kertas peperiksaan SPM 09' pada pukul 12.15 tadi iaitu subjek terakhir geografi!tapi aku takla selega mane sebab result tak tau lagi..kan.. =) hehe.

habis je paper aku terus pergi ke kantin..keriuhan jelas kedengaran di sekolah tadi..masing2 dah merdeka la katakan..baju penuh dengan T.tangan kawan2,,main spray2 sabun..aiyoo..tapi aku bersih ye..hahah..lari daripada kekotoran.. =p sebab aku tak mampu beli "DEPEX"..haha xD

so,aku tak tau aku punya perasaan ke tak sebab::

[aku dah nak tinggalkan sekolah]
[entah bila nak jumpe kawan2]
[tak rasa lagi sambal sedap makcik kantin]
[tak dapat nak ponteng kelas (pernah ke?) =p]
[tak dapat nak 'buli' cikgu]
[mungkin tak dapat nak join aktiviti PBSM!]
[& lain2 lagi laa]


sungguh aku cakap yang aku takde rasa apa2 untuk tinggalkan sekolah mahupun kawan2 aku..sikit pun tak..rapuh betul hati aku!!kan??walaupun dah nak akhir tahun kitorang baru mula nak bergurau senda..itu pun aku tak rasa apa2 yang special!


tapi kenangan tetap kenangan..itu takkan dapat dipadam sampai bila2..itulah kenangan ketika aku bergelar "PELAJAR".! harap2 jugak lepas ni dapat buat reunion 5 UTAMA 09'!!


ps://i miss u alls AJK Bulan Sabit Merah SMKTG 09'




No comments:

Post a Comment