Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

8 December 2009

Tahniah Kak Liana & Abg Sham =)


Posting aku hari...
nak ucapkan tahniah kat akak yg sorang ni..
kakak ni aku kenal kat IFC....mule2
jumpe pon time dia datang kat umah aku ngan IsmaAF..
( kat sini korang boleh tau! )

Tahniah sebab ape??
sebab dye akan berkahwin tak lamee lagi..hehe
bakal suami dye pon ade jugak datang kat umah aku..
mule2 tu tak tau pun yang diorang ni da bertunang..
haha...dapat tau kat Facebook~ =)

& baru2 ni aku ade nampak gambar kad kawen
yang dorang upload kat Facebook..den jemput
rakan2 facebook diorang..sweet dowh dorg ni =)hehe

hmmm...papepun insyaallah aku akan pergi
dengan family2 aku...lokasi pon tak jaoh mane..
shah alam aje..hehe...(boleh jumpe IFC lagi) =p
mmm.....da bau da nasi minyak..muaahhaha
k la..sekali lagi aku nak ucapkan tahniah kat

kak Liana (Adeq) & abang Sham (Pen)
^_^


No comments:

Post a Comment