Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

30 January 2010

AHMAD ADAM AZIZ SHAH :)

budak bernama adam ni bukanlah adik aku
sebab aku ni anak bongsu.hahaa.
jiran aku jaga budak ni sebab mak budak ni umah dia
kat lorong belakang rumah jiran aku..hue3 :p

umur dia baru 3 tahun (xtau da masuk ke belum)
kitorang rajin la jugak layan dia ni,dah besar besar camni
baru dia nak datang main kat rumah aku.hehe..
kalau ade kelapangan kitorang bawak la dia kuar jalan jalan :)

yang bestnye...mak ayah dia pon kitorang tak kenal.hehehe
best kan?selalu nampak kalau mak ayah dia hantar adam je,
tapi tak pernah pun tegurr xD


1. adam driftt woo . :D 2. jahanam kete mak aku 3.macam mr.bean pon ade.hehe


kalau korang nak tau,dia ni macam orang tua sket.huhu
sedara aku pun cakap camtu jugak.
kalau korang jumpe dia tau la camne..hahaha..
tapi dia ni sangatttt pandai jaga hati orang :D (cehhh!!)

mm..dah la..malas puji adam lebih lebih.haha
semua orang sayang adam...(cukup!!) :p
tak sabar nak tunggu adam sekolah....
bab mengira hebat..tapi color?? HANCUR!!
hahahhahahahha

*sebab adam asek ingat otomen. (ultraman) *









1. adam khayal 2. cover nak tido 3. zzzz 4.zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment