Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

8 January 2010

Hipokrit!


perasaan aku macam tak okay je sejak kebelakangan ni.
kadang-kadang bila bersama "mereka" aku rasa macam ada sesuatu
yang 'mereka' cube sorokkan daripada aku.(walaupun tak selalu ada perasaan tu.)

kenapa?aku ada buat salah ke?
kalau ada ape ape yang tak puas tu..bagila tau cepat cepat.
lagi bagus daripada dok mengata kat blakang.huhu

aku tak pernah kisah kalau ada orang nak tegur aku.
seriously yang aku boleh terima semuanya..cakap je.mudah mudahan aku boleh ubah
apa yang orang tak suka.tapi aku paling pantang orang cakap belakang.
sebab orang tu tak kan tau perkara sebenar!



tak payah nak bermuka-muka

No comments:

Post a Comment