Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

6 January 2010

Selamat Berbakti !


Program Latihan Khidmat Negara 2010


firstly aku nak luahkan kegembiraan aku sebab tak dapat PLKN ni.muahaha.betulbetul happy ni.haha.aku memang minat ikut segala jenis kem tapi TIDAK kepada PLKN :D . kenapa? sebab aku memang tak suka!. haha




aku jugak nak ucapkan tahniah la kepada sesiapa yang dapat pergi.hehe.EXCO2008 pun aku dapat tau ramai jugak yang pergi macam sheila , syabil , mahes , manoj . (sory kalau ada yang aku tak tau ) hehe. kawan-kawan aku yang lain (smktg) tak tau la sapa yang dapat.tak amik tau pun.hehe.


hmm.okayokay.kepada semua yang pergi PLKN 2010 ni,semoga berjaya dan selamat berbakti untuk negara.!



No comments:

Post a Comment