Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

26 January 2010

VAD43 Recruitment Day


24 JANUARI 2010


VAD 43


tarikh yang aku akan ingat sampai bila bila kot.sebab ni pun salah satu kenangan dan tak semua orang akan lalui :)
VAD43...kini aku bukan seorang belia lagi.huhu.aku telah masuk ke alam yang lain dan alam ni yang terakhir dalam BULAN SABIT MERAH chapterklang..rindu zaman belia..hahaha..tapi aku rasa takde beza jauh sangat.dua dua best :)
so,takde ape yang aku nak taip lagi..tu je la..& last sekali aku nak cakap.."aku happy dengan VAD43..ahli2 lame baik sangat.hehe" :)


fall in love wif VAD43

No comments:

Post a Comment