Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

4 July 2010

Updatez!

Yeahh !
akhirnya aku kembali untuk membebel kat blog ni..
-yarghhh- terlalu lama rasanya :D
(memang lama pun.haha.)

Ouh ! bulan 6 aku baru habis melangsaikan
segala kerja yang tak mengizinkan aku untuk
membebel kat blog ni.

Kem Tutti Fratelli is SUCCESS !
Tahniah kepada semua peserta sebab berjaya
habiskan yang terhebat ini.. wah! :P
korang sangat sangat bertuah !!!!!!! :)

untuk Organisers,,tahniah jugak =)
MEB10,MEB09 and VAD 43!! hebat!
aku belajar banyak benda kat kem ni.
korang ade ? hahahaha =D

baiklah..aku nak sambung tidur !
jom! :)


No comments:

Post a Comment