Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

12 December 2010

Saya dan Mereka ~

Ehem Ehem... :D
ni entri untuk tengahari ni..tetibe pulak rasa nak bercerita.haha..bosan lor sebab sorangsorang kat rumah..yang lain semua pergi kenduri kahwin. -.-'

Entri kali ni nak citer pasal orang-orang kat bawah ni :) mm..korang kenalkan? tak kenal? pandaipandai la google sendiri..hahahaha..

 
                     Farah Diana Anuar                              Isma Af7

Linda Hashim

Err..kenapa eh aku nak citer pasal diorang? siapa diorang dalam hidup aku?Ouh!diorang ni bukanlah cousin or ade kaitan rapat dengan aku..cumer aku ni salah seorang feminat diorang :)

1. Farah Diana Anuar -  Aku mengaku dalam ramai2 cikretiss yang aku minat..aku paling tertarik dengan cik FD kiter ni..aku tak pernah tengok Af2 pun dulu.sebab start ade astro kat rumah time af3..zaman Mawi dulu tu :) Tapi Astro kan memang terkenal dengan siaran ulangannye./hahaha...so,ade la ulangan Af2 ni ..aku minat dia dari situ la..pernah jumpe 2 kali..1st time aku form1 dekat Pandamaran Klang..dia buat show dengan Ahli Fiqir (masa tu pemes lagu angguk2geleng2 :))...2nd aku jumpa dia dekat Marhaban di Astro..buat dekat AEON Bukit Tinggi (gambar ade kat FB..malas nak letak sini)...
emm..aku ade no.fon abah dia..so,aku pernah call n bercakap dengan dia 3 kali kalau tak silap...hihih...suke suke..dia sangat sporting.. :)

Hurmm...Tak sangka kan..cikFD dah bertudung sekarang..alhadulillah :) FFC tumpang gembira sis..hehe.. seriously aku cakap dia ni boleh di jadikan contoh..sepanjang aku kenal dia..dia ni memang bagus la..cik FD terbaik :) family dia pun tak sombong. :) 

* cik FD kenal saya sebagai Siti * hahahaha...

2. Isma Af - Dulu tak ikut sangat perkembangan Af7..tapi kenal la Isma ni sape..sweet sangat tengok dia ngan suami dia dulu (Zul2by2)..aku ni asalnye bukanlah peminat dia (pengakuan jujur)...kenal lebih rapat bile ( Isma datang beraya kat rumah .)..sejak dari tu la aku ikut perkembangan seni dia..aku pernah tengok live masa dia kat sehati berdansa dulu..dia pun tak lokek kalau nak ajak pergi rumah dia..walaweh...i jumpe Tomok u ! hahaha....kacak dowh! :D hehe...anak2 isma pun sporting..hormat orang sangatsangat...pandai isma didik anak dia :)

3. Linda Hashim - Haaa...kakak cumell ni....aku minat dia dah lama....citer yang paling berkesan aku tengok drama Duranni & Cinta Batu Belah..yang lain bukannye tak best..cumer 2drama tu yang aku paling berkesan kot..aku still ingat sampai sekarang :) ..dia ni pelakon yang aku minat laa..yang lain macam takde je..minat pon biase2 je kot...Tapi aku tak la tengok semuaa citer lakonan dia..mesti la ade yang terlepass kan? hehe..cume kalau aku dah TERbukak channel yg ade dia dalam citer tu..memang aku akan tengoookkk je la. :P hehehe..Disebabkan aku ni suke edit2 gambar...1 hari tu saje je la edit gambar dia n tag kat FB...halamak..!! *pengsan* bile dia comment kat gambar tu..hihik *peace* ..n now rajin bertweet dengan dia kat Twitter :) ..(kan dah cakap twitter menghubungkan kite dengan sesape je) :D hehe. KAKAK..i lebiuu..hihi..

FYI..aku bukan la minat sampai mengagung2kan diorang...aku masih tau hukum agama :) cuma,aku anggap mereka macam kakak2 aku saje :) *peace*

Err..okay lah! nak mandi jap...Masyamm dah ni..hahaha..
bubbaii.. :)

MizzEja

No comments:

Post a Comment