Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

3 January 2011

Aku dan Semalam ~

AHAD 2/1/11 :
"lagu Justin Bibir berkumandang kat HP pada pukul 7am " ..menandakan aku kena bangun tak boleh lentok lentok dah sebab ade Kursus KPP (kurikulum pendidikan pemaduan) di Batu 8,kapar Klang.! Aku terus capai tuala dan terus ke toilet...benda pertama aku buat biase la..tengok cermin,kasi senyuman sikit kat diri sendiri, pastu buat ape yang patut.. HAHA ! :P

Habis selesai semua,dah siap siap pakai baju..aku tengok jam still awal lagi -.-' ..ape nak buat ? makanan macam takde je..HUHU ! tapi rajinkanlah jugak 'selongkar' kat dapur ...aku rasa dah macam tikus pagi pagi ! Akhirnya,aku jumpe biskut sedap kat dapur tu..(tak tau la nama dia,sebab aku tau makan je) macehh! ..

jam dah menunjukkan pukul 7.35am ..Okeh! siap pakai tudung terus mak aku hantar ke kelas memandu..sebab katenye kena ade sebelum pukul 8am..Sampai sane lebih kurang 7.50am camtu..sampai sane ade la beberapa orang yang same cam aku ..semua ZERO..kebanyakannye baru habis SPM..ade makcik ni tanye, - "Umur berape?"Aku - "18 makcik..nak ambik lesen motor dengan kereta." .. tetibe terfikir ..OH! dah tahun baru la..maknenye aku dah 19tahun -.-' ..sob3x !huhu.. (walaupun tak jejak tarikh lahir..tetap same kan?)

Tunggu punye tunggu punye tunggu..JANJI MELAYU dah datang ! lebih pukul8 tapi tak gerak gerak ke tempat kursus lagi ! makcik tadi sempat kot bawak anak dia pergi makan minum dulu. =,=' haizz! bersabar ye Eja !..

Aku tak sure sampai kat tempat kursus tu pukul berape..lepas dah daftar kakak kaunter bagi satu kad n kakak tu suruh pergi ke dewan 4..yang bagi ceramah tu lelaki berbangsa Cina ye.. asyik kena bahan je time kursus tu. HAHAH...biase lah! kan Cina peletss (pelat) ..hahaha...Jalang (jarang),Lolong (lorong), Beli (beri) semua keluar.. :D tapi dia tetap kiut ! ehem ehem..haha *peace*

Kursus selama 5jam tu akhirnya tamat pada pukul 3 lebih ! montot kejang + mengantuk ! ..Ops! lupe..sebelum keluar dewan tu,ade sorang lelaki melayu masuk (penceramah jugak kot) ..badan tegap ala ala "The Rock" ...Aku paling tak suke part ni ! -.-' dia cakap dah la macam nak keluarkan anak tekak dia,pastu tengok perempuan macam ...... !! heyyzz...entah la ..konon nak buat lawak sebenarnye tu..ade sesetengah tu memang la dia lawak..tapi ade setengah tu macam SENG... pun ade ! haha :)

Aku keluar dewan dengan lega dan cube ingat balik ape yang dah diajar time kursus tu..40/100% aku dapat..HUHUHU ! takpe lah..mudahan2an LULUS ujian berkomputer nanti..kena bace buku banyak banyak ni..! hehehe.. WISH ME LUCK okeh ! :) 



No comments:

Post a Comment