Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

1 January 2011

Izamir Ridzwan Pendrive GiveAway ~

Assalamualaikum..ting tong! :)
mende kat bawah ni aku sesaje je nak join.
ehem3..pendrive aku dah hilang time kerja kat kedai printing.
nak beli poket seluar asyik bocor je..
mane tau encek Izamir Ridzwan ni baek hati kan nak bagi aku.
HAHAHAHA ! :D
korang nak join jugak ?
Jom ikut cara cara kat bawah ni :)


1) Mesti jadi follower blog Izamir Ridzwan.. Wajib, tipu berdosa..

2) Buat entry bertajuk "Izamir Ridzwan Pendrive GiveAway" dan linkkan ke entry ini..

3) Mesti letak poster ini dalam entry dan sidebar (linkkan ke entry ni juga) korang..


4) Tag sekurang-kurangnya 4 orang rakan.. Kemudian, masuk blog rakan yang korang tagged tu, dan maklumkan di entry terbaru mereka yang mereka kena tagged dalam entry korang.. Jangan lupa kasi link sekali kat mereka.. Nanti susah pulak meraka nak cari kan..

5) Akhir sekali tinggalkan URL entry yang korang buat tu kat entri ini.. Itu jer.. 


aku tag :
- RaraRoxa
- Cik Erny
- Aimi Razman
- Gadyz

1 comment: