Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

25 September 2009

OpenHouse.


Tis year,tibetibe aku teringin nak buat open house(OH) .
tahun2 yg sebelumnya ada jugak buat tapi juz for ma sista.
kawan2 aku tak ade.tapi tahun ni memang aku nak wat OH!

Aku letakkan tarikh pada 26/9 (sabtu)..
tapi bukan kawan2 aku je..campur kawan kakak aku skali.
tak la buat besar2an.aku bukannya artis.aku pun tak glamor.
so,hanya buat kecil2an.tidak paggil saudara.hanya jemput kawan2 terdekat je =)

Tak lupe jugak aku jemput Exco08 =)
tapi,aku rase diorang tak boleh datang.masing2 ade hal..
mm..takpela..kalau sempat datang la..kalau tak,nak wat camne..kan? xD

apepun..moga semuanya berjalan&berlari dengan lancar!
aminn~

No comments:

Post a Comment