Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

24 September 2009

.Lebaran2009.



Syawal tiba lagi..
Seawal 7.30 aku bangun tidur sedangkan aku tidur
pada pukul 5.30..kena buat kuih malam tu..huhu

tapi aku kuatkan diri untuk bangun jugak.
mak suruh mandi sunat Aidilfitri.kenalah bukak mate besar2.. xD
Dalam kesejukan,aku mandi jugak!badan menggigil segigil-gigilnye~huh!

bila semua dah mandi,kitorang kemas rumah pulak..
sementara tunggu ayah balik smayang raya.
sebab lepas tu nak balik kampung..so, tak payah la kemas
banyak sangat bila dah balik klang~ =)

-------------------------------------------------------------
sesudah sampainye ayah dari masjid..
ayah dengan mak terus ke sofa ruang tamu dan....
kami mohon maaf daripada mereka...........
bila dah tamat2 semua..tangkap2 gambar..


kami terus pergi ke rumah abang sulung ayah..
tapi lepas tu smua b'kumpul kat rumah kakak ayah!

dalam pukul 11,kitorang bertolak ke Johor..seperti biasa..
aku ngan kakak2 aku...masing2 dengan kegilaan dalam kereta..
kecoh .. kalau tak kereta tu sunyi je..kan?? =p



dan seperti biase jugak.mesti ade persinggahan untuk berehat..
tempat yang wajib berhenti kat Ayer Keroh,Melaka...memang wajib!
lepas samayang..makan2..kitorang mulakan perjalanan balik! =)

-------------------------------------------------------------------

petang tu,sampai la kitorang kat kampung!!!!
nenekAtok pun da tunggu kat luar....
aku pulak..rindu dengan budak2 kecik kat kampung tu..hahaha
raya kat kg tak best kalau tak ade diorang..hehhe

tapi..aku pun tak lame ade kat kmpung tu..3 hari je!
tak puas rase nye main2 dengan diorang..huuhuh

tapi..kat klang pun ade anak buah...walaupun tak ramai..


aku pun tak sabar nak wat open house untuk kawan..~
tunggu ye =)

No comments:

Post a Comment