Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

19 September 2009

.Terkejut.Happy.Rindu.



Pada jam 8.38 tadi ( malam raya )

aku tergerak hati pulak nak call uncle Anuar.dah lame rasenya tak call.
so,aku pun masuklah ke dalam bilik.hehe.tak suke call depan org lain =p
nak di jadikan cerita aku pun call la uncle anuar..lepas tu..
aku dengar suara orang perempuan yang jawab..........

dalam hati aku,Wawa ke yang jawab?
hmmm...aku pun tanye la "ni sape",
"assalamualaikum..Farah laaa",hahaha!!!!!!
terkejut yang amat aku time tu..ye la selalunye uncle yang jawab..
hehe...farah dah ade kat kampung rupenye......
biase la artis tu..mesti balik kg. awal punye =)

tak di sangka2 pulak farah yang jawab..last yg aku dapat cakap ngan dye kat fon..
2 tahun lepas kot..hmm..aku pun da lupe..tp memang lame..

haizz,,,,sampai aku tak tau nak cakap ape time tu..
cakap je la ape yang patut..mulut terasa kaku je..hahahha
tak la lame sangat di bualkan.. xD
aku turut meluahkan kekesalan yg aku tak dapat jumpe
dye time kat marhaban astro yang lepas... =)
hahaha...dye kate tak pe next year boleh jumpe...betul? ;p
mudah-mudahan la....~

lepas aku mengakhirkan p'cakapan aku....
aku terus tergelak besar & keluar dari bilik...muahahahaha
mak ngan kakak aku pun dah pelik..*diam2 je kay* lalala xD



*tido dalam senyum*


rindu FDA,,
KhadeejaEhsan



No comments:

Post a Comment