Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

21 October 2009

Sekembalinya Dari Konvokesyen UiTM...

Rasanya penat masih tak hilang lagi..
Elok2 dah sampai kampung delek,ayah dapat panggilan pulak.
Pencuri Tabung Surau (PTS) =p berjaya di tangkap..
adoi...budak pulak tu yang buat,,tak ade keje ke??

Ape nak buat..ayah terus la pergi ke surau.......
*dalam masa yang sama surh ayah bawak budak tu g balai polis*
*jahatkan aku* =p
tapi tu jela cara nak mengajar budak2 camtu....

So,takut aku ngan mak tunggu lama,ayah anta kitorang balik dulu.
lega sikit..huhuh...tapi sampai umah tak tido pun!
sebab aku tak tau nape aku terlalu semangat untuk
upload gambar2 time konvokesyen tu~ ._.

---------------------------------------------------

mmm....kat bawah2 ni la gambar sekitar konvokesyen tu..
masih ada baki gambar yang belum di upload....
insyaallah kalau gambarnye dah dapat..aku upload la~ =)

gambar ni sebenarnya tak terfikir pun nak amik..hehe
sebab time ni aku sorang2 je..mak ngan ayah dah masuk dewan..
so,aku sangat malu masa tu..hahahha....aku kaku je =p
tapi,rugi plak kan kalau tak amik..sian kakak aku.. =)
-----------------------------------------------------------
nasib baik jugak aku duduk depan..sebab aku rabun.. xD
sikit pun aku susah nak nmpak..tu pun aku tengok nama je..
mmm...masa semua graduan2 masuk ke dalam dewan,
tibe2 perasaan aku jadi sayu semacam...sayu gembira kot...
hehe...rasa macam nak nangis time tu..bestnye jd 'GRADUAN'!
lagi2 aku nampak kakak aku kat skrin tu..lagi la aku sayu~
-----------------------------------------------------------
tiap kali aku nampak muke dye kat skrin..mesti aku mesej dye..hahhaa
saje2 mengusik..pemes gak kakak aku kan..wahahaha
time dah nak turn dye pun,dye sempat mesej aku.. =)
tu yang aku sempat amik gambar ni...walaupun~~~ xD

Ni la kakak aku..bawah abang aku =p

gambar ni selepas sesi~~
di sebabkan bateri kamera aku 'haus'..
so,amik gambar guna fon je laaa....huhu


kusya dan adik kesayangan dia...
wakakakaka....
*sayang ke?? xD




sementara tunggu kakak aku keluar dewan...
mak bapak aku merasa la kejap.. x)


AKU !!!!!
hahahah....
SITI KHADIJAH EHSAN
konvokesyen 100 xD

----------------------------------------------

akhir skali...

KUSYA...
congrats sis...
kitorang semua bangga dengan kau!!
hidup keding xD

1 comment: