Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

26 December 2009

2010??

sekarang ni aku asyik dengar orang dok cakap pasal tahun 2010 yang bakal menjelma lagi beberapa hari je lagi dan akan berakhirnya tahun 2009.Masing-masing dok tanya azam tahun baru orang or apa yang dorang nak dalam tahun baru ni.Tapi aku percaya masih ada azam tahun 2009 yang belum tertunai/tercapai.takpe takpe,sambungla ke tahun 2010 ni.hehe.mudah mudahan akan tercapai. =)

Aku pulak bila cakap pasal tahun 2010 ni,kat kepala otak aku ni yang mule terpampang adalah MISI sekolah aku.haha.ya,tahun2010 adalah tahun Misi sekolah aku."SMKTG CEMERLANG 2010".cemerlang ke??haha..yela,aku doakan semoga Misi sekolah ini akan tercapai..hendaknya~!




cakap pasal azam pulak,aku tak tau ape azam aku tahun ni.tak terfikir lagi pun.cume aku harap tuhan bukak pintu hati aku ni untuk bekerja.haha.malaz dowhh!!

aku juga berharap yang aku boleh dapatkan barang barang impian aku..ouh!!dasat!!haha








tapi kan..kan..kan..aku tak heran pun kalau tak dapat benda2 ni.hahaa.tengok kat google je pun aku rasa dah okay.tapi kalau dapat betul betul memang BONUS la kan. =) lagi lagi kalau dapat beli guna duit sendirik.lalala.semoga dapat kerja & terbuka hati nak kerja.hehe.


adios..amigos~

No comments:

Post a Comment