Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

24 December 2009

Masih Ada Sayang :)

hari ini dan malam ini aku cuma nak luahkan sesuatu yang aku sangat rindu!tibe-tibe aku rasa jauh sangat dengan 'dia'.dah lama tak rasa keseronokan ketika bersama dengan 'dia'.banyak kenangan aku dengan 'dia'.walaupun aku hanya bersama dengan 'dia' pada waktu yang singkat,,ia cukup menggembirakan hati aku =)

'DIA' yang aku maksudkan ialah persatuan aku

- Bulan Sabit Merah -

betul..aku dah lama tak join aktiviti-aktiviti HQ macam RC Nite n macam-macam lagi lah!
bukannye aku tak sayang..sayang..tapi ntah la aku pun tak tau nak cakap macam mana,,maybe sejak kebelakangan ni aku ikut IsmaFC je kot.hehe..

baru-baru ni jugak aku ada comment2 kawan aku di laman sosial Facebook.dia pun tanya aku kenapa tak pergi RC Nite.aku cakap la yang aku ada hal lain.pastu dia tanya aku tak nak ke jadi "VAD 43"??(vad43 is Bantuan Sukarela)..aku kata tak tahu lagi.memang dalam hati nak join.tapi aku takut..hahha..ye la.takut ada test pertolongan cemas ke..ape ke..aku bukannye hebat!
tehehe

hurmm..insyaallah la.kalau pintu hati nak masuk..masuk lah nanti..hehe..ni ade lagi 1,lebey kurang pukul8 tadi kawan aku nisa(tokyo member) call aku.dia ingat aku tak ingat dia la tu..hehe..mane boleh lupe..member2 tokyo smueeee aku ingat.. =) korang terbaekk wokk!! mane boleh lupe.nisa tanye aku nak tak buat 2nd reunion..??

mm...ntah la nisa..aku tak boleh nak buat perancangan.tanye la ketua kite..hehe..tapi kalau nak buat..buat la sementara cuti skola ni kan.. c(: hehe

ape pun..BSM still dalam hati aku,jiwa aku,jantung aku,limpa aku dan organ2 aku
adios..amigos~




No comments:

Post a Comment