Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

24 December 2009

Minat kot!


lagu ni mungkin famous sekarang ni.yela empunya lagu pun tengah ade kisah
panazz sekarang ni kan??hehe..so lagunye pun panazz laa..
aku tetibee je terminat dengan lagu ni..lirik dia tu ade sikiiitt la dengan diri aku.
cehh!!over taw..hahha..nyampah makk nyah! xD
layan je la lirik ni okay..tak suke dahh..tak pakse pun..nak dengar lagu cari sendiri k =)




ANANG : SEPARUH JIWAKU PERGI


Memang indah semua
Tapi berakhir luka

Reff:
Benar ku mencintaimu
Tapi tak begini
Kau khianati hati ini
Kau curangi aku

Kau bilang tak pernah bahagia
Selama dengan aku
Itu ucap bibirmu
Kau dustakan semua
Yang kita bina
Kau hancurkan semua


ps://ade aku heran aku jiwang??agagaga xD

No comments:

Post a Comment