Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

11 January 2010

Contest !



EDIT PHOTO CONTEST



kelmarin aku ada buka blog kawan aku yang sorang ni : nadia :
lepas tu aku tengok dia ada masuk satu contest ni.macam menarik.
so aku pun men"try" la jugak contest tu lepas aku baca arahan arahan dari blog empunya contest.hurmmm...aku masuk sekadar suka suka.dan aku edit gambar tanpa mood masa tu.huuuuuuuuuuu..... >_<


ni gambar yang aku edit untuk di pertaruhkan
dalam contest ni :)



aku baru je belajar buat gambar ala ala CYBORG ni.
huhu..kelakar ryte? :p tapi aku tak kisah laa..
kata suka suka kan?.. :) hahahah
dan aku hanya menedit di muka aku je..
(kalo kat muke akak aku dia smackdown aku nanti) :D


semoga aku berjaya :p



No comments:

Post a Comment