Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

9 January 2010

Kerja oh Kerja .

adoi..dah nak masuk 2 bulan aku jadi penganggur terhormat.hehe.online makan tidur.kadang kadang sampai kepala naik pening.selalunya orang lepas habis SPM..sibuk cari kerja.huhu
kawan kawan aku pun ramai yang dah dapat kerja rasanya.haritu aku pergi Jusco pun ada sorang kawan skola tegur aku..hmmm..rajinnyee komee..hehe

dulu zaman sekolah,semua full! aku terfikir jugak nak kerja.daripada duduk kat rumah dengan poket kosong.baik aku kerja yang boleh memenuhkan duit poket & tabung aku.haha. dah lama tabung aku bersarang.tiba masa untuk aku bersihkan tabung tu balik sementara tunggu result keluar. :)

tapi aku nak kerja apa?hmm..memang la banyak kerja yang aku boleh buat.tapi aku fikir kalau tempat kerja tu dekat atau jauh.sebab aku malas kalau tempat kerja jauh jauh ni.nak dekat pun..prob jugak.haha.(taknak cite) :p

tapi,tadi aku on myspace aku.tiba tiba aku terperasan status kawan skola aku.dia mengatakan yang dia sudah dapat kerja.haha.dia mula harini.dengan pantasnye aku reply status dia.hehe.tanya macam macam.tapi myspace cam biasa la,nak comment lembab gilee.so,aku teringat yang kawan aku ni ada ym.aku check check.kebetulan dia tengah on9 pulak..memang best la kan.haha.nak di jadikan cerita,aku pun berYM la dengan kawan aku yang bernama syaznie ni.hehe

syaznie


berYM


si syaznie ni pulak boleh ajak aku kerja sekali sebab dia kate takde kawan.haha."ape la ko syaz" :p .. tempat kerja tak jauh pulak.hehe.dia kate kalau aku nak,nanti dia tanya dengan orang tu.aku tak bagi jawapan sebab aku nak fikir 2-3 kali jugak.aku suruh dia tanya je dulu.jawapan aku bagi kemudian.aku tanya mak aku pun,dia suruh terima je kerja tu.huhu.

hmm...aku dah puas tanya macam macam soalan kat syaz.sampai dah takde soalan dah.haha.
apa apa pun kalau dia dah ada jawapan baru aku bagi dia jawapan.aku fikir dulu naa..sabaq ye syaz.haha.





p/s: syaz kate,"ko keje je,makan free,lagipon dekat..hahaa"..(makan free tu yg x tahan tu :p
KFC la kate kan.muahahha....(tu la keje yg syaz offer tu xD )





4 comments:

  1. akk pon nak kim slm gak eja..
    akk pon terpikat gak.. hahaha..
    bkn takat nak kim slm je.. nk kim no tepon skali leh tak?
    huhu..

    ReplyDelete
  2. hahaha......
    dasat tol kwn aku sorg ni..ade aura gitu..
    ahakzz!!
    nnt eja gtau dye...kalo dye nak la..
    sbb dye ni susah sket..haahha

    ReplyDelete