Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

25 January 2010

nikmatnya..

kelmarin,buat pertama kalinya aku pegang duit hasil titik peluh sendiri..walaupun tak sampai ratusan ringgit..tapi aku tetap bersyukur :) selama ni tolong mak pun,ade jugak la mak bagi duit..tapi ni aku maksudkan aku sendiri keluar bekerja sehingga lewat malam.hehe,

aku bukan la kerja sepenuh masa,mama member aku yang offer kerja tu.kerja jual bunga time majlis konvokesyen.time aku kat PICC.tapi,aku takla jual bunga sebab aku ngan kawan aku kena jaga makanan..alhamdulillah la jugak sebab susah nak ingat harga bunga.haha

konvokesyen tu tersangat la lama,nak dekat2 pukul 8 baru habis.adoi..konvo ape la tu.huhu.kol9 kitorang sampai shah alam,makan2 dulu.dalam kol1030 baru aku sampai rumah.balik,on9 kejap sebab aku nak anya sumting kat kawan pasal 'hari esok' ..gambar passport tak cukup.habis tanya aku off9,basuh muka,tidooo..zzzzzzzzzz...




esok hari = VAD43 Recruitment Day.
aku bangun pukul8 pagi..tolong mak dlu..baru siap2.huhu

No comments:

Post a Comment