Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

21 January 2010

Syukur.



[Allah+Maha+Besar...AllahuAkbar.jpg]

dah lama aku nak cerita pasal benda nih.tapi aku takde masa nak update blog.huhu..mungkin korang anggap kalau korang kena benda ni mesti tak amik port sangat.

malam tu,aku keluar rumah nak pergi rumah member.tak lah jauh mana tapi aku naik motor.aku keluar masa tu dalam pukul 9.30 sebab ayah guna motor amik kakak aku balik keje.mule mule ingat nak batalkan aje pergi rumah member tu tapi ada hal yang perlu diselesaikan.

nak jadikan cerita, aku nak balik tu,aku cari la kedai burger yang dekat dekat sebab aku tak berani bawak motor jauh jauh.ada kedai yang selalu aku pergi ni tutup pulak.so,aku cari la kedai lain.lepas tu,aku nampak ada kedai burger kat jalan sebelah kanan..

aku nak masuk la ke lorong sebelah kanan tu, tapi nasib baik aku tergerak nak belok lambat sikit.....sebab sebelum aku nak belok tu,ade satu motor ni tersangat la laju dan takde lampu.fuhh!!memang aku tak nampak motor tu langsung masa tu.

time aku dok tengah tunggu burger,,aku asek teringat je pasal benda tu..aku hanya mampu ucap alhamdulillah.hmmmm balik tu aku cerita kat mak,mak kata "malaikat masih lindung kau".
Ya Allah..aku bersyukur sangat sangat sebab masih diberi peluang untuk hidup :)
kalau tak paling kurang pun komaaa....... :( huhu


No comments:

Post a Comment