Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

16 July 2010

Berita Gumbira Hari Ini :)


Hari ini saya nak buat entri pasal orang di bawah ni.hehe.Dah lama rasenye tak contact dia.
sebab sebelum ni dia aktif jugak kat Facebook(FB) abah dia =) tapi tup tup diam macam tu je.Bz dengan rancangan kat tv9 tu kot. " Nasi Lemak Kopi O"

Nak jadikan cerita haritu aku bukak profile abah dia "uncle nuar"..ade la beberapa orang yang ucapkan tahniah n bla3...tahniah menuju ke arah kebaikan..hurmm...aku agak blur masa tu.yelaa terfikir jugak tahniah sebab ape?dalam hati aku tertanya tanya " Farah dah bertudung ke?" hurmmm.....

Untuk dapatkan kepastian tentang cik FD yang seakan menghilang seketika ni..aku tanya adik dia (deeno).SAH la !! Memang Farah sekarang dah bertudung =)))))) yaaa...aku senyum dengan lebarr sekali.Berita ni berita yang palingggg best pernah aku dengar! :) aku pun nak jadi macam orang lain

" CONGRATSSS FARAH DIANA ANUAR "LUV U SOO MUCH ! " =)


Tapi berita ni tak la memeranjatkan sangat sebab sebelum ni memang farah ade kate yang dia akan bertudung suatu hari nanti =) kat rancangan "RASA HALAL ORIENT" pun dia bertudung =) dan skarang harinya telah tiba:) Semoga Farah akan terus kekal bertudung..sampai bila bila .ye cik FD? :) Aminn~


** kamu comel sangat FD :))

No comments:

Post a Comment