Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

12 July 2010

1 Jam Setengah.

Pening Pening dan Pening ! Kiri Kanan Depan Belakang Atas Bawah dan sewaktu dengannya .Semua orang dok cerita pasal bola.Fifa World Cup kan? AHaiz.entah la..Aku tak berapa nak minat sangat nak tengok bola ni.Tapi terpaksa la jugak sebab kat rumah aku ni pun bola memanjang.Tengok la jugak.mane yang menang tu la aku pilih.haha.bagus kan?

Tapi dalam ketidaksukaan aku tu pun sebenarnye aku ade pilih satu pasukan ni.Belanda! kalau nak sedap lagi NETHERLANDS (ORANJE)..Seriuzzz! Tak pernah tau pun akan kewujudan team ni.hahahhaa. Aku sokong pun sebab dulu masa aku orientasi,ni la nama kumpulan aku =) (sebab tu je aku sokong belanda). kah kah kah !

Dan dan la Belanda boleh tewaskan Argentina kan mase perlawanan ke berapa ntah.Pandai jugak aku pilih pasukan.hik3.Skang Belanda dah sampai final pun..Lawannye SPAIN ! bendera macam selangor..cantik! haha. Tapi malam ni tak tengok pun bola.Tunggu result je esok.Takde mase derr nak tengok bola.Tido lagi BAGUS! ;) GudNite~


GO HOLLAND !SNEIDJER !!! Tanduk kaw kaw oke ? :)

No comments:

Post a Comment