Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

7 July 2010

Fahami Aku !

Bukan senang untuk aku berterus terang perkara sebenar.Aku juga ade perasaan malu macam orang lain.Jangan sebab satu benda aku dipersalahkan dan dikutuk kat belakang.Takde hak untuk korang buat semua tu.Fahamlah yang aku jugak ada keluarga dan diorang sentiasa sokong aku daripada belakang..sebab diorang lebih kenal aku :)

Aku tak sehebat korang kan.Tapi sekurang kurangnye aku cuba buat sedaya yang aku mampu ! Nak buat macam mana,aku tetap tak kuat nak hadapi semua tu dan ini jalan yang aku pilih..Ini tak bermakna aku mengalah kat sini.aku tetap akan cube jalan lain untuk berjaya dan dengan cara yang lain. sebab aku tau yang jalan lama memang akan menyusahkan hidup aku jugak.

Dengan cara baru,aku harap aku boleh bahagiakan orang yang dekat atau orang yang jauh..so,Tolong Faham Aku ! Bukan korang yang menentukan masa depan aku..Kalau korang rase korang yang tentukan tu semua,fine ! aku akan kembali ke tempat asal aku..berani ?

Thanks !

* terima kasih mak ayah !._.

No comments:

Post a Comment