Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

5 July 2010

Kem Tutti Fratelli 2010 ☺

dah masuk 1bulan Kem Tutti Fratelli  (TFI) tamat.tapi  baru nak post pasal ni.hehe.
ape boleh buat.sifat malas sentiase ada dalam diri :P

oh ye, tak payah cerita pasal malas.aku nak cerita pasal TFI ni ! The Best Camp In The World !! Yeah! :)
5,6,7 dan 8 Jun haritu TFI ke-15 telah tamat dengan jayanya !!! Tahun ni aku jadi AJK,tahun lepas aku peserta..ye3 :D hehe. aku pegang jawatan IT & Seranta !

YES! baru aku tau macam mana rasanye jadi AJK penganjur untuk kem yang gempak ni..aku rasa jadi ajk lagi penat ouh daripada peserta.-seriousss! Tapi, walaupun penat,hasilnya memuaskan =)
AJK KEM TUTTI FRATELLi 2010

*Sebelum kem aku asikk pergi rumah ke-2 je (HQ) hehe..hati mak aku panass je :P( tapi dia tetap faham..apa yang aku minat,buat la macam mana pun,itu je yang aku pilih. =) aku tak melencong tempat lain eh.hihi.).Kat HQ la tempat aku habiskan masa buat segala kerja kerja untuk kem ni..

hurm...cepatnyee habis kem tutti..kadang kadang aku tergelak sorang sorang bile ingat balik masa aku buat design design sampai tak tidur malam.haha.kelakar ! banyaknyee dugaan ! :D Hope next year masih ade lagi dugaan itu untuk aku..hahahah..

MY GROUP VICTOR WYVERN 15
Thanks la untuk modul korang ni aku dengan tak tau ape ape.
tibe tibe muncul potret ni..haha..n Thanks sebab bagi aku
jadi miss universe WALAUPUNNN!! hahahaha =D


Macam Macam Tuttii
Best gilerrr ! haha..sate sate..YUMMY ! :) QM Gempak la !( Ingat diorang tau masak je ke ? )hehe
 Malam Kebudayaan
Cantek Macam Bunga ! :) Tarian daripada SWAT,SMART,COMMANDO - AJK .. funny dowh malam tu.agak lupe jugak la step tapi..ade aku kisah ? hahaa....enjoyy beb! :D miss it ! 




p/s : still tunggu gambar gambar TFI..nanti aku kongsi ok. adios~


No comments:

Post a Comment