Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

4 July 2010

Twitter ❤




Korang tau tak twitter ? tau kan..kan kan kan ?
mesti tau punyee :) aku nak bagitau..aku jatuh cintee la dengan dia.
hehe..dulu facebook sekarang twitter pulak !



sebelum ni ade buat tapi biarkan macam tu je. jarang nak bukak.
tapi 1 hari tu rase best la pulak gune twitter ni :)
coz dia agak privacy sikit .status antara dia dan aku.haha.

Oh ! Hiraukan la status status kat profile twitter aku tu..terimass~

1 comment:

  1. cm ne kak eja amek gmba twetter 2 ltk sni??(yumie)

    ReplyDelete