Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

12 December 2010

1 pagi - Aku dan Twitter.

Sekarang..jam menunjukkan tepat pukul 1.00am dan aku still kat dalam bilik mengadap laptop ni. -.-' . bukannye buat ape pun.macam biase lah..dekat bar google chrome ni yang ade yahoo, facebook, twitter , blogger, n widget.

Blogger.com n widget ni bukan benda asas yang aku akan bukak la kalau mengonlinekan..tapi yang 3 tu memang wajib..hehe..sampai ke Blackberry pun aku bukak..tak boleh tahan dowh. :P tapi now facebook agak kureng la sejak aku aktif kat twitter ni..best sangat :)

Ape yang bestnye twitter ni ? owh..senang je..twitter ni menghubungkan kite dengan seseorang..dengan lebihhhh dekat :) aku tak perlu baca surat khabar or beli ape2 majalah..aku juz follow sapesape macam orang media (budiey,Ohtidak,Ehyeke)...aku dah boleh tau berita terkini..kalau bukak surat khabar pun...aku akan bongkak sekejap.."eleh,dah tau lama dah"... hahahahahaa...

lepas tu..kat twitter ni best la kalau follow pakcik2 dan makcik2 artisss ni...kelas gitu :P semua cerita korang tau :) sebab tak macam kat facebook..status biase2 je..kat twitter,artis tu berchenta pun kau boleh tau. :) memang best la...depa tak sombong sangat kalau kat twitter... :) * itu pendapat aku la* - Iqramdinzly,ismaaf,fouziahgous,firzzfairuz,lindahashim,tomok penah je reply tweet aku..dan bukan hanya sekali..hehee :) eh eh..bukan diorang je yang reply..ramai lagi..tapi lupe dah..haaaa...zizanrajalawak punnn! :) *aku citer pasal  mu ni zan...ehehe:) sayang mu :P*

Diorang pun tak kedekut la kalau korang nak suruh diorang follow korang balik.. (yang ni sesetengah je)..
yela..aku paham sebab twitter ni selalunye kite follow orang yang kiter kenal je...tapi aku sukeee sebab jijan,linda hashim dah jadi my followers:) thankss..! (aku memang minat LH pun). hehe..betul tak tipu!:P

Err..ape lagi eh pasal twitter ni?kenapa aku dok sibuk citer pasal artis? err...aku rasa suke hati aku la nak cerita ape..sebab aku tengah BOSAN!! hahahaha *peace* Sape yang ade twitter tu..follow me k :) i tweet u back...ahaks! :)


p/s : Disaat ini aku masih berTWITTER :)

Love-MizzEja

No comments:

Post a Comment