Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

11 December 2010

Kebaya & Punjabi Suit

Salam~ :)
Hye all :)
hehe..today i was happy..dunno why..hahaha.

Okay..pagi tadi dalam pukul 10 kot aku pergi HQ.
macam biasala..RC Nite dah dekat..7 hari je lagi.
so,agak busy dengan perfomance practise n bla bla bla :) hehe.
pukul4 baru mesej mak suruh amik kat hq.
sangat sangat sangat penat lehh! huhuh.

Tapi sebenarnye bukan risau pasal perfomance ke ape..
cuma risau pasal baju untuk RC Nite.. :(
pening kot pikir pasal ni walaupun takde ape nak dipeningkan.hahaha.
Problem utama nye..DUIT lah ! aiyoo ammaa...
kalau duit takde..ape pun memang tak boleh jadi..

aku cadang nak pakai kebaya je nanti..
sebab takde idea nak pakai baju lain..
Kebaya pun..fahamfaham je la angkanya kan? hurmm...how ar?? >.<
it's oke..chill eja chill..kite fikir cara lain okey? hehehe....

Lepas tu, untuk perfomance pulak..aku tergolong dalam insaninsan
yang kena pakai Punjabi Suit..for girlz...huhu..
Tapi yang ni  pinjam je dengan kawankawan india yang lain...
nak beli?? Memang tak arrrr!! hahahaha...
*bajunye tak dapat lagi pun..harap ade baju nye..amin :)



Mmmm...untuk baju kebaya..AJK kena pakai kaler Merah..
tapi disebabkan ramai yang kate susah nak cari...ia ditukar ke warna hitam..
tapi mesti kena ade aksesori warna merah :) Cun kann?
my favourite color :)) Red,Black,White..Yeahh!

Ape yang diharapkan.........
dalam masa 7 hari ni aku sempat cari duit untuk beli baju kebaya ni :)
adeh..dah lah tak pandai bersolek..masak aku nak pakai baju ni...hahahaha..
Mudah2an semua berjalan dengan lancar..amin :)


Love-MizzEja

No comments:

Post a Comment