Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

30 December 2010

D'Bagindas - Suka Sama Kamu ~

aku tak tau lagu ni dah lama ke baru...
aku jumpe time aku dengar lagu "Lewat Semesta-RandyPunk" kat YouTube.
aku tertarik untuk dengar sebab kartun  dekat video dia tu nampak comell..haha...
(tak tau lah ape menatang yang dia bawak tu.. :D )

sekali layan..aku TERsuka..suka..suka...suka dengan lagu ni..hehehe~
Jom Layan..



Hatiku berkata ingin katakan cinta
Namun aku malu untuk mengawalinya
Jantungku berdebar saat kau menatapku
Jadi salah tingkah bicara sama kamu
Bibir ku terbungkam melihat senyummu
Aku tak kuasa saat di depanmu
Sebenarnya aku ingin mengungkapkan rasa
Tapi mengapa aku selalu tak bisa
Bagaimana caranya agar dirimu bisa tahu
Kalau aku suka,suka,suka,suka sama kamu...


MizzEja

No comments:

Post a Comment