Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

30 December 2010

L vs P !

"Di pagi yang hening..."
hoho..tak hening mane la..suam suam aje..hihi...Pagi tadi ayah ajak pergi daftar Kelas Memandu..benda yang aku rase paling malas nak buat bile dah dengar kawan kawan punye cerita..tapi tak best bagi diorang yang gagal la kot..sebab kena repeat..hehhee..mahal pulak tu RM50 setiap kali kena repeat.huh..

So,ayah daftarkan dekat tempat tak jauh dari rumah aku..ayah kate senang nanti aku boleh datang sane naik motor je.. -.-' hurmm ye lahh..Dengan muke yang lemah aku dengar je lah orang tu bagi penerangan pasal harga keseluruhan nak amik lesen L bagi aku yang masih ZERO(0) ni !huhu..(cakap je lah pakcik..ayah saye yang bayar) :P


bile pakcik tu dah xplain dari A-Z pasal bayaran..baiklah..saye ikut je..tak ikut kena marah.. -.-' ..TAPI..dah agak lama lepas tu...tetibe perasaan den berkobar-kobar jo ni hah..hahah.. ..lagi lagi lepas dapat buku undang undang + CD ..dalam hati aku "MARI KEMBALI KE SEKOLAH" ..huhu...sekolah ni best kot bile aku dah lulus nanti ade orang ikutttt je..dok sebelah pulak tu.....Awwww...HAHAHAHH....(sekali dapat yg boleh buat org pengsan)..hamikkk kauu! :D haha..


Ahad ni dah start kursus...pakcik tu cakap ujian berkomputer amik bile kite dah bersedia.. (baguihhhh!!!) :D ni tadi balik rumah..online kejap..terus buat latihan kat buku undang undang tu..sampai muka surat 17..aku dah lentok atas bantal..macehhh!! hahaha...Bohsan tahap gaban...tu belum sesi ceghamah lagi..haddoi..

hmm..so,WISH me luck k...:) sebab tanak repeat..kalau repeat je banyak kali..duit tu boleh belikan aku blackberry seketuii..hahah ..Thankss. :)

* buat masa ni amik lesen L dulu ..motor dan kete..lepas tu baru amik lesen P. -.-'

No comments:

Post a Comment