Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

10 December 2010

Kem Belia ke-33~

Kem Belia ni dah lame dah...2minggu lepas kalau tak silap.
tapi disebabkan baru nak aktif blog balik..tu yang agak lambat berceghitee nye ni.. hahaa..
Aku ingat lagi..masa blog yang lama dulu..aku dok bercerita tentang Kem Belia ke-31..
1st kem anjuran BSMM Chapter Klang yang aku join..banyak pengalaman yang aku dapat.
sampai aku masih terus aktif kat HQ BSM tu :) Alhamdulillah. hehe

Kem Belia ke-32 tak dapat pergi sebab SPM (kem ni buat akhir tahun^.^) ...
Kem Belia ke-33 aku dapat pergi..tapi bukan lagi sebagai belia..sebagai jurulatih pulak..

Oh lupe..lepas aku SPM..aku aktif sebagai VAD43 pulak..(Voluntary Aid Detachment43)..
24hb jan 2011 genap setahun la aku dengan vad43. :)
so,untuk kem belia ni...volunteer la sekejap..hehe..tapi sejujur-jujurnya..
aku masih lemah dalam ilmu pertolongan cemas.masih banyak yang perlu aku belajar.
insyaallah tahun depan :) *Haizz..tapi ade benda lain jugak yang kena belajar:)* hehe

Kem Belia tahun ni buat kat Eco Village,Hulu Langat..
boleh tahan cunn tempatnye..sejuk..4hari kem hujan..
tapi tak boleh kalahkan kesejukan time Kem Belia 31..hahahaha...
sejuknye masih diingatan nokk! :P hehe

model part-time EcoVillage :D

dan aku sukeee sangatsangat dengan tema kat tempat tu..merangkap tema kem belia tahun ni..hehe..

"CHALLENGE IS BY CHOICE...failure is only when you stop trying"

Hari ke-3..macam biase la.."Jungle Trekking".. :)
Tapi........!!! tak segembira yang disangka lah! hahaha..
sangat penat hokay -.-' ..sumpah tanak jungle trekking kat tempat tu lagi..huhuh
pacat pun banyak...banyakbanyak kem yang aku pergi..
boleh pulak kem ni yang kaki aku kena gigit pacat...erkkk!
Pacat cium kaki aku .... hahahahaa...Ciss! :D

Hurmm....ade lagi ke nak cerita??ade kot..takde la kot..dah mengantok..
so,sampai sini je la ceghitee nye ye :) hehehe..
ni gambagamba yang dah diupload kat FB..ade lagi yang tak diupload..
takpelah eh..takyah gelojoh sangat..sikitsikit je. :) *peace.*


# Thanks EXCO10 for d Penghargaan :)

Dr.Rozmey...ingat kau je boleh buat? aku pun boleh...huh

QM sambilan... -.-' hodoh betul..hahaha


i loikeee this picturee!! :)

Thanks...i juz tolong mane yang mampu je:) Thanks a lots *of the ring* :) yeahh!



Love=MizzEja

No comments:

Post a Comment