Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

14 December 2010

Rest in Peace ~

Petang tadi..dengan tibatiba nye aku bukak youtube..aku jumpa satu video ni..sebelum ni aku pernah bukak video tu..secara tak sengaja la..sebab tu pun video biasa..tapi entah kenapa aku terjumpa balik video tu balik kat youtube..video mengenai sorang budak kecik..nak dijadian cerita,aku ternampak lagi satu video pasal budak tu..
"Hunter's Last Video.....his last wiggle...his last smile."
credit to healinghunter.com


Hunter ni ada penyakit AMLleukemia .Dia meninggal Isnin, 8 Mac 2010 (11.25pm) *tak tau lah ni waktu kat sana kot* dan video tu video terakhir dia sebelum dia tutup mata buat selamanya ..

aku tertarik dengan kisah budak ni..dan mak bapak dia..boleh nangis woo..huhu..
Kasih Sayang IbuBapa :) malas nak cerita panjang2 kat sini sebab korang boleh bukak Blog diorang " Klik Sini" ..cerita2 dan gambar2 semua korang boleh tengok kat blog tu..



*May you rest in peace Hunter :) - MizzEja

No comments:

Post a Comment