Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

14 December 2010

13/12/10 - SOFAZR , ISMA , FIZO dan FANSISMA~


assalamualaikum ~ :)
semalam seharian aku tak conteng blog..online pun pagi..sekejap je..lepas tu dapat la 1 mesej yang masuk kat inbox Twitter..mesej daripada sorang kakak (Fansisma)..Dia tanya nak pergi tak Saloma Bistro (Pelancaran Album Sofazr) ..Lepas fikir 2-3 kali,aku call ayah then dia bagi pergi..terus aku mandi n pakai je mana2 baju yang ade..hahah...sangat tak rancang okay! :P (aku bukan fans sofazr,tapi aku pergi sebab Sofazr kan bernanung bawah Isma & Zul ) support cam tu je la..lagipun takde buat ape pun kat rumah.tu yang saje dok gatal nak pergi :) hehe..

sampai2 sane baru nak start..Majlis tu berjalan dengan lancar..macam biasa..Alhamdullilah...:) Tahniah Sofazr..!hurm..masa tengah syok dengar sofazr nyanyi lagu2 baru dia..aku TERpandang ke arah sorang lelaki..baru sampai masa tu..di sebabkan aku rabun..pandang 2-3 kali jugak..WOAH !! Fizo Omar rupenye!! hahahaha...kacak! (fizo akan berlakon dalam Filem Hello yang akan dtayangkan tak lama lagi + hero dalam video Klip lagu baru kak isma ) .. Nak di jadikan cerito..time semua dah habis.mesti la ramai yang dok nak snap gambar kan? jumpe la fizo kat luar..time orang dah kureng..ade kakak ni panggil la Fizo then cakap aku nak snap gambar dengan dia..dia datang..tapi aku ade satu sikap semula jadi..SAYA PEMALU LA AWAK! hahahaha....masa tu aku biarkan kak jiha snap gambar dengan Fizo dulu...dan dann la masa tu ada orang call dia...lepas snap gambar ngan kak jiha..dia layan henpon dia pulak -.-' okay..lepas tu dah malu nak panggil dia..dia terus balik dengan vromm vroom dia..haha..papai abe pijo :(

Pas habis je semua..kitorang pegi makan ngan kak isma,abang zul & Sofazr..tenkiu kak isma,abg zul :) ..Haizz! saya duduk sebelah Amir Sofazr...grrrr! ahhahaa....terkedu seketika saje..lepas tu terus tak rase pape dah..lepas tosaii dah ade depan mate...hahahaha..Bismillah..makan dulu ye cik abang2 sofazr :P (zimi paling kacak!) :D

Dalam pukul 9lebih cam tu baru nak balik...kak isma hantar aku,kak jiha ngan kak syafini kat LRT Putra (eh betul ke?) entah la...dekat dengan KLCC tu.. aku terjakun jap bile ade kat KL..hahahaha...pukul 10-11 baru sampai shah alam..mesej mak suruh amik kat sek.7 shah alam..(rumah kak jiha)...mak ngan ayah amik..balik online kejap baru tidur :)

ni gambargambar masa kat Saloma Bistro..

Credit to Isma Af :)

mula2 nak snap gune henpon sendiri..
last2 kak isma snap gune ipod dia je :) tenkiu kak..

Kak Shiha (Prelude Af3)  :)
ni la wanita misteri dalam lagu
"Dan Bila Esok" dengan Sofazr tu.. hahaa...

 Ni la Kak Jiha :) HAritu Bufday Kak jiha :)
Dapat bear besar ( Toyusss) dari Kak Isma ..
Henpon C3 memang Lucky Draw..memang sangat2 lucky kan..hahahah

bawah ni pulak gambar2 nak bagi saya jeles (kes abe pijo tu) -.-' 
OK Fine !
lepas ni saya eja curikk pijo balik...hahaha






Motif sungguh Kak Isma tag pic2 ni tauuu! -.-


MizzEja

No comments:

Post a Comment