Thanks sebab sudi masuk blog yang tak seberapa ni.Ini hanya blog biasa. Tuan punye blog tak paksa sesiapa untuk baca entri-entri kat blog ni.Kalau tak berminat,jangan baca. Boleh pergi blog orang lain.Saya berkawan dengan sapesape je .Terima Kasih ☺ *peacenowar* - © www.justmiszeja.blogspot.com |EjaEhsan|

Followers

ஐ ChatBox

12 December 2010

Terima Kasih Daun Keladi~

Ni gambar yang dah diedit sebenarnye..gambar asal tak tau pergi mane..hahah...korang nampak simple? hoho..aku tak kisah..aku nak berterima kasih banyak banyak banyak dekat orang yang edit gambar ni :) Terima Kasih kawan :) 

Saya bergurau je haritu..tak sangka awak ambik seriusss...hehehe..sorryy! tapi awak ikhlas nak edit..saya on je la..^.^..sorry tau ! *peace* heee~

Saya simpan gambar ni kay.. TQ :)



*nama KAWAN tu tak nak bagitau ..hehe.
sebab semua orang kenal dia :)

insan biasa-MizzEja

3 comments: